dissabte, 5 d’agost del 2017

Benvinguts i benvingudes al Projecte Telemàtic Sant Jordi’18!!!

La participació en un projecte telemàtic no suposa de fer coses de més a més sinó simplement fer-les d’una altra manera. Els projectes telemàtics escollits per una escola han de formar part de la programació dels grups implicats. La participació en un projecte telemàtic exigeix una organització prèvia i específica en cada escola participant (recursos humans, materials,…). Per això, la decisió última de participació en un o altre projecte telemàtic correspon a l’equip directiu. Seva serà la responsabilitat per fomentar la participació; per vetllar perquè els projectes i les activitats que comporten estiguin integrats en el currículum escolar; per facilitar la participació dels mestres que hi intervindran; i per dotar dels recursos necessaris per fer efectiva la participació (incloent la formació en competències TIC dels mestres responsables).

Els coordinadors del Departament T.I.C. del F.E.C.C. elaboren i posen a disposició dels mestres participants en el projecte telemàtic les programacions de cadascuna de les activitats. En aquestes fitxes didàctiques, els mestres hi trobaran els objectius, els continguts, les activitats, les competències TIC implicades, els recursos necessaris, la temporització, les tasques que es suggereixen per fer el seguiment del projecte i poder omplir el dossier de l’alumne/a.

En aquest bloc trobareu les participacions de les diferents escoles a l’activitat telemàtica:

Llegendes: Elaborar, cooperativament amb altres escoles, una adaptació de la llegenda de Sant Jordi.
Dibuixos animats: Dissenyem i elaborem un personatge o element relacionat amb la llegenda i li donem animació (Sant Jordi, princesa, drac, rosa...).
A les fosques: Descriure en un arxiu de so o bé de vídeo, sense fer ús del sentit de la vista, el drac de Sant Jordi dins la seva cova.
Jocs Florals: Cada escola pot enviar una única aportació per grup classe en forma text (poètic o narratiu) o bé una obra plàstica.
Més aportacions

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada